Hospodár/ka

Základná škola, Sečovce

Informácie o pracovnom mieste

Miesto výkonu práce
Obchodná 5, Sečovce
Termín nástupu
16.9.2024
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
12.9.2024
Rozsah úväzku
100%
Počet študentov školy
580
Platové podmienky
Plat zamestnanca bude zohľadňovať zákon 553/2003 Z. z. a Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 220/2022 Z. z., ktorými sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Príležitosť pre ľudí z Ukrajiny
nie

Požiadavky na uchádzača

Znalosť práce s PC
Znalosť práce s PC ovládať PC, Microsoft Office, Ovládanie programu WinlBEU – výhodou
Ďalšie požiadavky
Hlavné zodpovednosti:

1. Spracovanie a vedenie účtovnej agendy:
- Vedenie podvojného účtovníctva v súlade s platnými zákonmi a predpismi o účtovníctve pre rozpočtové organizácie.
- Zodpovednosť za správne vedenie účtovných kníh, účtovných dokladov a záznamov.
- Vykonávanie pravidelnej inventarizácie majetku, záväzkov a pohľadávok.

2. Tvorba a sledovanie rozpočtu školy:
- Príprava ročného a viacročného rozpočtu školy v súlade s finančnými predpismi a smernicami.
- Sledovanie a kontrola čerpania rozpočtu, zabezpečovanie dodržiavania limitov rozpočtových položiek.
- Aktualizácia rozpočtu na základe zmien vo financovaní alebo legislatívnych úprav.

3. Finančné výkazníctvo:
- Príprava pravidelných finančných výkazov pre zriaďovateľa školy, školský úrad a iné príslušné orgány.
- Zabezpečovanie ročných závierok a ich predkladanie príslušným orgánom.

4. Dodržiavanie zákonov a predpisov:
- Zabezpečenie, aby všetky účtovné procesy školy boli v súlade s platnými zákonmi o účtovníctve, daňovými predpismi a predpismi pre rozpočtové organizácie.
- Priebežné sledovanie zmien v legislatíve a ich implementácia do účtovných procesov.

5. Kontrola a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr:
- Spracovanie, evidovanie a úhrada faktúr za tovary, služby a energie, ktoré škola využíva.
- Kontrola správnosti faktúr a ich včasná úhrada v súlade s rozpočtom školy.

6. Spolupráca s externými inštitúciami:
- Komunikácia s finančnými inštitúciami, školskými úradmi a zriaďovateľom školy.
- Príprava podkladov pre kontroly vykonávané finančnými orgánmi a audítormi.

7. Administratívna podpora vedenia školy:
- Poskytovanie finančných a účtovných podkladov riaditeľovi školy a vedeniu pri tvorbe rozpočtových plánov.
- Príprava podkladov pre rozhodovanie o finančných otázkach školy.

Požiadavky na kandidáta:
• Vzdelanie ekonomického smeru, prípadne stredoškolské vzdelanie s dostatočnou praxou.
• Skúsenosti s rozpočtovým účtovníctvom, ideálne v školskom prostredí.
• Znalosť zákonov a predpisov v oblasti verejných financií a rozpočtových organizácií.
• Schopnosť pracovať s účtovným softvérom.
• Presnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť pri spracovaní finančných údajov.
• Komunikačné a organizačné schopnosti.

Kontaktné informácie

Adresa školy alebo zariadenia
Základná škola
Obchodná 5
07801 Sečovce
http:zsobchodna.eu
+421566782641
Kontaktná osoba
Mgr. Marta Kačuňová
0948 726 692